Czas wysyłki: 48 godzin
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Numer katalogowy: Mercury F30 EFI ELHPT
Kod producenta: F30 ELHPT
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: Okres gwarancji 60 miesięcy
Czterosuwowe silnik firmy Mercury od dawna przewodzą stawce z czystym, cichym i paliwooszczędnym dostarczaniem mocy – a obecnie przewaga wrosła jeszcze bardziej. Połączyliśmy innowacyjną inżynierię z zaawansowaną niezawodnością i cechami, aby uczynić nasze silniki zaburtowe pracującymi czysto, pozostając cichymi i dostarczając łagodnego, reakcyjnego działania – wszystko przy obniżeniu Twoich kosztów paliwa i konserwacji.
Czterosuwowe silniki 25 i 30 KM posiadają jako pierwsze w branży bezakumulatorowy system EFI dla łatwiejszego rozruchu, spokojnego działania i zwiększonej sprawności. To nie jest błąd drukarski – posiadają one elektroniczny wtrysk paliwa bez akumulatora.
Silna konstrukcja 3-cylindrowa
Każdy Mercury FourStroke 30 KM wykorzystuje trzycylindrową konstrukcję silnika, która zapewnia lepsze z natury zrównoważenie niż konstrukcje z dwoma cylindrami używane przez konkurencyjne silniki zaburtowe. Trzycylindrowe podejście firmy Mercury skutkuje dla użytkownika doznaniami bardziej spokojnej i cichej pracy.
Niezawodne starty i wydajność.
Bezobsługowy elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) w modelu Mercury F30 FourStroke zapewnia niezmiennie łatwy rozruch, wyraźną reakcję przepustnicy, oszczędność paliwa i znakomitą ogólną wydajność.
Wsparcie elektryczne.
Wysokowydajny alternator utrzymuje ładowanie akumulatorów i zasilanie urządzeń elektronicznych.
Duże przyspieszenie / większy moment obrotowy.
Kompaktowe, ale mocne silniki zaburtowe Fourstroke Mercury® 30km charakteryzują się dodatkową pojemnością skokową i wyjątkowym momentem obrotowym o niskim końcu, co sprawia, że łódź jest elegancka w samolocie..
Modele dostarczane są standardowo z zapadkowym trymowaniem i blokada przechyłu. Zapadkowe trymowanie pozwala Ci łatwo wytrymować silnik do wymaganej wysokości. Gdy jesteś gotowy, aby przechylić silnik w dół, blokada przechyłu utrzyma go pod wybranym kątem.
KM/kW na wale |
30 / 22.2
|
Obr./min. przy pełnym otwarciu przepustnicy |
5250-6250 |
Konfiguracja cylindrów |
3 (w rzędzie) |
Pojemność skokowa (CID / cm3) |
32.1 / 526 |
Rozwiert i skok (cale / mm) |
2,40 x 2,36 cala |
System zasilania paliwem |
2 zawory na cylinder, pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC) |
Zapłon |
CDI z elektronicznym zapłonem |
System paliwowy |
EFI Wtrysk Paliwa |
Prąd alternatora |
15 A / 186 watów |
System chłodzenia |
Chłodzony wodą, z termostatem |
Rozruch |
ELEKTRYCZNY |
Przełożenie przekładni |
1,92:1 |
Układ biegów |
F-N-R |
Sterowanie |
Rumpel |
Trymowanie |
POWER TRIM |
System wydechowy |
Poprzez system napędowy |
Napęd dla wód płytkich |
Tak |
Zakres trymowania dla wód płytkich |
tak |
Zalecany olej |
Mercury 4-Stroke Outboard Oil |
Zalecane paliwo |
87 oktanów / do 10% etanolu |
Standardowy niezależny zbiornik paliwa (gal. / l) |
6.6 / 25l |
System ostrzegania operatora przez zabezpieczenie silnika |
Niskie ciśnienie oleju Przegrzanie Nadmierne obroty Awaria czujnika |
Długość wału |
15 cali (381mm) EH 20 cali (508 mm) ELH |
Ciężar na sucho * Najlżejszy dostępny model |
70kg |
Klasyfikacja CARB Star |
3 |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.