Torqeedo Cruise 6.0 FP
Silniki Cruise Fixed Pod są silnikami elektrycznymi z wyboru do żaglówek. Wszystkie Cruise Pod mają wbudowany GPS z komputerem pokładowym i wyświetlaczem z prędkością i mocą wejściową, stanem naładowania i pozostałym zasięgiem, z kompaktowym, lekkim pylonem o niskim oporze dzięki zaawansowanej konstrukcji przekładni śrubowej. Cruise 6.0 to 48-woltowy, 9,9-konny napęd typu pod, idealny do żaglówek o masie do 6 ton.
Cruise 6.0 FP jest wyposażony w zaawansowany system komunikacji Torqeedo, TorqLink, który umożliwia szybsze i dokładniejsze udostępnianie danych między komponentami systemu. Połącz z wybranym przez siebie żaglem bocznym przepustnicy TorqLink ( 1976-00 ) lub ( 1949-00 ) (sprzedawanym oddzielnie). Silnik ze stałym śmigłem (standard) lub wybierz opcjonalny składany śmigło ( 1988-00 ).
Korzyści z Cruise 6.0 FP:
Wysokowydajny napęd typu pod o mocy wejściowej 6000 W, co odpowiada napędowi żaglowemu benzynowemu o mocy 9,9 KM
Połącz z Power 48-5000, aby uzyskać najlepszą wydajność i dokładne funkcje zasięgu/czasu pracy
Tryb hydrogeneracji: ładowanie akumulatorów podczas żeglowania przy użyciu stałego standardowego śmigła lub opcjonalnego składanego śmigła (1988-00)
Mniejsze i lżejsze niż napędy żaglowe spalinowe
Wybór przepustnic TorqLink: przepustnica TorqLink z kolorowym wyświetlaczem (1976-00) lub przepustnica mocowana z boku żagla (1949-00) zalecana
Minimalny wpływ na prędkość żeglugi
Najwyższej jakości aluminium odporne na działanie wody morskiej zapewniające długą żywotność, nawet w najtrudniejszych warunkach
Kompleksowa ochrona antykorozyjna dzięki starannemu dopasowaniu wszystkich materiałów i skrupulatnej izolacji materiałów o różnych właściwościach elektrochemicznych - statki z zestawem anod do wody słodkiej i słonej
Kompatybilny również z akumulatorami innych firm (48 V), ale konieczne jest dokładne dopasowanie do wymagań mocy silnika i dodatkowy zestaw kabli, numer części 1990-00
Zakres:
(Jak przetestowano na jachcie jednodniowym)
* Zależne od czynników takich jak typ łodzi, ładunek, śruba napędowa i warunki otoczenia. Dane dotyczące prędkości i zasięgu mają charakter wyłącznie orientacyjny i nie stanowią gwarancji wydajności.
Specyfikacja
Moc wejściowa w watach |
6000 |
Moc napędowa w watach |
2,760 |
Porównywalne silniki zaburtowe benzynowe (moc napędowa) |
9,9 KM |
Porównywalne silniki zaburtowe benzynowe (ciąg) |
15 KM |
Maksymalna ogólna wydajność w % |
58 |
Ciąg statyczny w funtach* |
230 |
Zintegrowana bateria |
- |
Napięcie znamionowe |
48 |
Końcowe napięcie ładowania |
- |
Całkowita waga w kg |
14.7 |
Masa silnika bez akumulatora w kg |
- |
Waga zintegrowanego akumulatora |
- |
Długość wału w cm |
- |
Standardowe śmigło
(v = prędkość w km/h przy p = moc w watach) |
Śmigło B 12 x 13 THR |
Alternatywne opcje śmigieł |
Śmigło B13 x 11 FLD |
Maksymalna prędkość śmigła w obr./min |
1,130 |
Kontrola |
Zdalna przepustnica |
TorqLink |
Tak |
Sterowniczy |
- |
Urządzenie przechylające |
- |
Urządzenie do przycinania |
- |
Zintegrowany komputer pokładowy |
Tak |