Nowość na rynku od firmy Haswing, bezszczotkowy silnik Protruar 2.0S 85lbs. Protruar 2.0 wyposażony jest w nowo zaprojektowaną głowicę silnika z 3- diodowym wskaźnikiem baterii i aluminiowym wałem 900mm.
Bezszczotkowy silnik zastosowany w modelu Protruar 2.0 S ma zmienną regulację i wyższą efektywność (większa moc mniejsze zużycie) i dłuższą żywotność niż standardowe silniki szczotkowe. Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu. Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika ze zintegrowaną płetwą wykonanej z aluminium zoptymalizowało silnik pod kątem maksymalnej dynamiki w wodzie.
Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy !
Haswing Protruar 2.0 to wysokiej klasy model o mocy 85lbs przy 1250 obr/min. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym o uciągu 2KM.
Do stosowania na łodziach o masie do 1800kg
Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Wskaźnik naładowania akumulatora
Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).
Bezstopniowa regulacja - Maximizer
Wygodna teleskopowa rączka z maximizerem - płynną regulacją obrotów. Maximizer biegów gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat i oszczędność prądu do 80% w porównaniu do klasycznego przełącznika.
Maximizer jest urządzeniem elektronicznym, które zastępuje standardowy mechaniczny przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów z maximizerem odbywa się płynnie, co daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie, co jest bardzo istotne przy trolingowaniu.
Maximizer oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedną bardzo istotną zaletę – oszczędza prąd w akumulatorze. Dzięki temu możemy pływać nawet do 5x dłużej niż na silnikach z przełącznikiem biegów!
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego
Uniwersalny wspornik do mocowania silnika do łodzi lub pontonu. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego wykonano wspornik, jest odporny na odkształcenia termiczne.
TELESKOPOWA RĄCZKA Z REGULACJĄ NACHYLENIA
Silnik wyposażony jest w teleskopowy rumpel o regulowanej długości 35cm. Możliwość regulacji rączki aż o 1800, co zapewnia wygodne sterowanie podczas pływania.
Przesuwając rączkę maksymalnie w dół silnik jest złożony do wygodnej pozycji transportowej.
ŚRUBA 3-ŁOPATKOWA
Średnica śruby wynosi około 27cm.
Bardzo wysoki moment obrotowy pod wodą - 1150rpm.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.
Dane techniczne silnika PROTRUAR 2.0S
Model |
Protruar 2.0S |
Zasilanie |
DC 12V |
Uciąg silnika |
85 funtów (lbs) |
Moc silnika |
720W |
Pobór prądu (max) |
~60A |
Długośc kolumny |
90cm aluminiowa |
Średnica kolumny |
28mm |
Sterowanie obrotami |
Cyfrowy maximizer - płynna regulacja |
Śruba |
3-łopatki / Ø27,1cm |
Obroty śruby pod wodą (max) |
1150rpm |
Długość kabla zasilającego |
~1.6m |
Poziom głośności |
~55db |
Długość łodzi (max) |
6.5m |
Regulacja zanurzenia |
Blokada, regulacja na całej długości kolumny |
Zalecany akumulator |
Min. 100Ah Gel, Li-ion-3S, LiFePO4-4S |
Waga silnika |
~7.8kg |
Wymiary opakowania |
126*30*17cm |
Pełen wybór silników elektrycznych do łodzi i pontonu Warszawa