HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.
Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało ,iż obecnie produkty spod marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia, USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania, Rosja .
Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił ,że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością ,dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.
Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200 W do 1500 W montowanych z przodu lub z tyłu łodzi , sterowanych ręcznie lub pilotem o konstrukcji tradycyjnej lub BLDC.
Postaw na jakość HasWing !
owość na rynku od firmy Haswing, bezszczotkowy silnik Protruar 2.0 R 85lbs. Protruar 2.0 wyposażony jest w nowo zaprojektowaną głowicę silnika z 3- diodowym wskaźnikiem baterii i aluminiowym wałem 900mm.
Bezszczotkowy silnik zastosowany w modelu Protruar 2.0 R ma zmienną regulację i wyższą efektywność (większa moc mniejsze zużycie) i dłuższą żywotność niż standardowe silniki szczotkowe. Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu. Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika ze zintegrowaną płetwą wykonanej z aluminium zoptymalizowało silnik pod kątem maksymalnej dynamiki w wodzie.
Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy !
Haswing Protruar 2.0 to wysokiej klasy model o mocy 85lbs przy 1250 obr/min. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym o uciągu 2KM.
Do stosowania na łodziach o masie do 1800kg
Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Moc z silnika jest przenoszona na śmigło za pomocą przekładni planetarnej.
Wskaźnik naładowania akumulatora
Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora
Poziom rozładowania 21V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).
Bezstopniowa regulacja - Maximizer
Wygodna teleskopowa rączka z maximizerem - płynną regulacją obrotów. Maximizer biegów gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat i oszczędność prądu do 80% w porównaniu do klasycznego przełącznika.
Maximizer jest urządzeniem elektronicznym, które zastępuje standardowy mechaniczny przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów z maximizerem odbywa się płynnie, co daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie, co jest bardzo istotne przy trolingowaniu. Maximizer oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedną bardzo istotną zaletę – oszczędza prąd w akumulatorze. Dzięki temu możemy pływać nawet do 5x dłużej niż na silnikach z przełącznikiem biegów!
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego
Uniwersalny wspornik do mocowania silnika do łodzi lub pontonu. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego wykonano wspornik, jest odporny na odkształcenia termiczne.
Uchwyt teleskopowy
Silnik jest wyposażony w teleskopowy rumpel, który zapewnia wygodne sterowanie łodzią o regulowanej długości od 21 do 35 cm.
Opływowa kolumna odporna na wodę słoną
Wykonane są z aluminium i są odporne na wodę słoną, można je używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.
Duży moment obrotowy - Śruba z 3 łopatkami
Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji. Dlatego zastosowano śmigło o dużej średnicy (240mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność.
Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników.
Dane techniczne silnika PROTRUAR 2.0
- Silnik bezszczotkowy chłodzony wodą,
- Uciąg 85lbs, Moc 960W
- Maximizer płynna regulacja przód - tył
- Długość przewodu zasilającego - ok. 1,6 m
- Średnica śruby 240mm
- Ilość łopatek - 3
- Waga silnika - 6,5 kg
- Pobór mocy - max 40A
- Długość kolumny silnika 90cm
- Wysokość całkowita silnika 119,0cm
- Zasilanie 2 x 12V
- Gwarancja 2 lata - obejmuje całość silnika
Pełen wybór silników elektrycznych do łodzi i pontonu Warszawa