HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.
Super zestaw silnika elektrycznego Haswing Protruar 1.0 65lbs R2 z ładowarką i akumulatorem oraz sygnalizatorem rozładowania akumulatora.
Uwaga!!!
Oferujemy najlepszy zestaw Silnika Haswing z ładowarką ,
akumulatorem i zabezpieczeniem rozładowania akumulatora
Zestaw składa się z:
Silnik Haswing Protruar 1.0 65lbs model R2 złamaną rączką.
Akumulator firmy Maxx 100ah 100% Żel wersja Deep Cykle,
jest to najwyższa technologia akumulatorów żelowych, nie jak w
innych aukcjach najtańsze wersje AGM .
Ładowarka do technologii żelowej MWpower 8A 12/24V
Zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora które będzie
monitorowało żeby nie doprowadzić do pełnego rozładowania
akumulatora.
Rozładowanie akumulatora poniżej 10,5V prowadzi do
nieodwracalnego uszkodzenia i utraty gwarancji.
Bezpiecznik w tym silniku nie jest wymagany gdyż posiada wbudowane automatyczne zabezpieczenie
Nowość na rynku od firmy
Haswing, bezszczotkowy silnik
Protruar 1.0 R2 65lbs. Protruar 1.0 R2 wyposażony jest w nowo zaprojektowaną głowicę silnika z 3- diodowym wskaźnikiem baterii i aluminiowym wałem 900mm.
Bezszczotkowy silnik zastosowany w modelu Protruar 1.0 R ma zmienną regulację i wyższą efektywność (większa moc mniejsze zużycie) i dłuższą żywotność niż standardowe silniki szczotkowe. Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu. Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika ze zintegrowaną płetwą wykonanej z aluminium zoptymalizowało silnik pod kątem maksymalnej dynamiki w wodzie.
Oferujemy najnowszy model
W nowym modelu
Haswing Protruar 1.0 została wyeliminowana jedyna wada tego silnika czyli brak możliwości łamania rumpla
Teraz
Haswing 65lbs ma zaadoptowaną głowę silnika od modelu "D" co daje nam możliwość łamania rumpla
Silnik posiada zabezpieczenie przeciążeniowe co powoduje wyłączeniem się silnika w przypadku zaplątania w żyłkę ,plecionkę lub roślinność
Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy !
Haswing Protruar 1.0 R2 to wysokiej klasy model o mocy
65lbs przy 1250 obr/min. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym o uciągu 2KM.
Do stosowania na łodziach o masie do 1800kg
Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Moc z silnika jest przenoszona na śmigło za pomocą przekładni planetarnej.
Wskaźnik naładowania akumulatora !
Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V).
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).
Przykładowe zdjęcie z silnika 80lbs 24V
Bezstopniowa regulacja - Maximizer !
Wygodna teleskopowa rączka z maximizerem - płynną regulacją obrotów. Maximizer biegów gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat i oszczędność prądu do 80% w porównaniu do klasycznego przełącznika.
Maximizer jest urządzeniem elektronicznym, które zastępuje standardowy mechaniczny przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów z maximizerem odbywa się płynnie, co daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie, co jest bardzo istotne przy
trolingowaniu. Maximizer oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedną bardzo istotną zaletę –
oszczędza prąd w akumulatorze. Dzięki temu możemy pływać nawet do 5x dłużej niż na silnikach z przełącznikiem biegów!
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego !
Uniwersalny wspornik do mocowania silnika do łodzi lub pontonu. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego wykonano wspornik, jest odporny na odkształcenia termiczne.
Uchwyt teleskopowy !
Silnik jest wyposażony w teleskopowy rumpel, który zapewnia wygodne sterowanie łodzią o regulowanej długości od 21 do 35 cm. i możliwości składania
Opływowa kolumna odporna na wodę słoną !
Wykonane są z aluminium i są odporne na wodę słoną, można je używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.
Duży moment obrotowy - Śruba z 3 łopatkami !
Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji. Dlatego zastosowano śmigło o dużej średnicy (240mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność.
Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników.
Dane techniczne silnika PROTRUAR 1.0 R2:
Silnik bezszczotkowy chłodzony wodą,
Uciąg 65lbs, Moc 600W
Maximizer płynna regulacja przód - tył
Długość przewodu zasilającego - ok. 1,6 m
Średnica śruby 240mm
Ilość łopatek - 3
Waga silnika - 6 kg
Pobór mocy - max 50A
Długość kolumny silnika 90cm
Wysokość całkowita silnika 119,0cm
Zasilanie 12V
Gwarancja 2 lata - obejmuje całość silnika
super szybki - ponton 390 w trzy osoby 7km/h
super moc
super cichy
super oszczędny
Pełen wybór silników elektrycznych do łodzi i pontonu Warszawa