Nowość na rynku od firmy
Haswing, bezszczotkowy silnik
Protruar 1.0 65lbs. Protruar 1.0 wyposażony jest w nowo zaprojektowaną głowicę silnika z 3- diodowym wskaźnikiem baterii i aluminiowym wałem 900mm.
Bezszczotkowy silnik zastosowany w modelu Protruar 1.0 ma zmienną regulację i wyższą efektywność (większa moc mniejsze zużycie) i dłuższą żywotność niż standardowe silniki szczotkowe. Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu. Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika ze zintegrowaną płetwą wykonanej z aluminium zoptymalizowało silnik pod kątem maksymalnej dynamiki w wodzie.
Oferujemy najnowszy model
W nowym modelu Haswing Protruar 1.0 została wyeliminowana jedyna wada tego silnika czyli brak możliwości łamania rumpla
Teraz Haswing 65lbs ma zaadoptowaną głowę silnika od modelu "D" co daje nam możliwość łamania rumpla
Silnik posiada zabezpieczenie przeciążeniowe (AUTOMATYCZNY BEZPIECZNIK) co powoduje wyłączeniem się silnika w przypadku zaplątania w żyłkę ,plecionkę lub roślinność
Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy
Haswing Protruar 1.0 to wysokiej klasy model o mocy 65lbs przy 1250 obr/min. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym o uciągu 2KM.
Do stosowania na łodziach o masie do 1800kg
Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Wskaźnik naładowania akumulatora
Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V).
Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).
Bezstopniowa regulacja - Maximizer
Wygodna teleskopowa rączka z maximizerem - płynną regulacją obrotów. Maximizer biegów gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat i oszczędność prądu do 80% w porównaniu do klasycznego przełącznika.
Maximizer jest urządzeniem elektronicznym, które zastępuje standardowy mechaniczny przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów z maximizerem odbywa się płynnie, co daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie, co jest bardzo istotne przy trolingowaniu.
Maximizer oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedną bardzo istotną zaletę – oszczędza prąd w akumulatorze. Dzięki temu możemy pływać nawet do 5x dłużej niż na silnikach z przełącznikiem biegów!
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego
Uniwersalny wspornik do mocowania silnika do łodzi lub pontonu. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego wykonano wspornik, jest odporny na odkształcenia termiczne.
Teleskopowy rumpel z regulacją 1800
Silnik wyposażony jest w teleskopowy rumpel o regulowanej długości 35cm. Możliwość regulacji rączki aż o 1800, co zapewnia wygodne sterowanie podczas pływania.
Przesuwając rączkę maksymalnie w dół silnik jest złożony do wygodnej pozycji transportowej.
Opływowa kolumna odporna na wodę słoną
Wykonane są z aluminium i są odporne na wodę słoną, można je używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.
Duży moment obrotowy - Śruba z 3 łopatkami
Średnica śruby wynosi około 24cm.
Bardzo wysoki moment obrotowy pod wodą - 1250rpm.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.
Dane techniczne silnika PROTRUAR 1.0 SLIM
Model |
Protruar 1.0 |
Zasilanie |
DC 12V |
Uciąg silnika |
65 funtów (lbs) |
Moc silnika |
600W |
Pobór prądu (max) |
~50A |
Długośc kolumny |
66cm aluminiowa |
Średnica kolumny |
28mm |
Sterowanie obrotami |
Cyfrowy maximizer - płynna regulacja |
Śruba |
3-łopatki / Ø23,6cm |
Obroty śruby pod wodą (max) |
1250rpm |
Długość kabla zasilającego |
~1.6m |
Poziom głośności |
~50db |
Długość łodzi (max) |
5.5m |
Regulacja zanurzenia |
Blokada, regulacja na całej długości kolumny |
Zalecany akumulator |
Min. 100Ah Gel, Li-ion-3S, LiFePO4-4S |
Waga silnika |
~7kg |
Wymiary opakowania |
103*30*17cm |
super szybki - ponton 390 w trzy osoby 7km/h
super moc
super cichy
super oszczędny
Pełen wybór silników elektrycznych do łodzi i pontonu Warszawa