Silnik dziobowy Haswing Cayman BY80 Helmsman GPS najnowszy model model 2024
+ tryb kotwicy w pilocie i blokady kursu w pilocie
Cayman Helmsman 55lbs GPS. Silnik bazuje na dobrze znanym modelu Cayman B. Na nowo została zaprojektowana głowica silnika. Posiada funkcję GPS. Silnik współpracuje ze specjalnym programem dostępnym na smartfony. W komplecie znajdują się wszystkie niezbędne śruby montażowe ze stali nierdzewnej, służące do zamocowania silnika bezpośrednio do łodzi. Opcjonalnie istnieje możliwość dokupienia uchwytu szybkiego montażu. Przeznaczony jest zarówno na wodę słodką jak i słoną.
Model 2024 v.1.6
Nowe oprogramowanie
Precyzyjniejsze sterowanie oraz dużo cichszy od wcześniejszych modeli
Nowa funkcja w pilocie - blokada kursu
Nowa funkcja w pilocie - kotwica
NOWA PODSTAWA SILNIKA
Zaawansowana technologia GPS
Aby uzyskać pełną funkcjonalność silnika producent stworzył specjalną aplikację* dla urządzeń z systemem Android lub iOS o nazwie Helmsman. Dzięki aplikacji można całkowicie kontrolować silnik (sterowanie, obroty, pozycja itp.). Silnik będzie poruszał się dokładnie tam gdzie chcemy (GPS z dokładnością do 5m).
Lokalizacja GPS Blokowanie z wielu punktów kontrolnych
Pamięć tras - Zapis waypontów i możliwość powrotu tą samą trasą
Montaż na dziobie łodzi
Silnik montuje się na dziobie łodzi. Zapewnia on bardzo dobrą zwrotność podczas pływania. Dobrze sprawdza się również jako silnik manewrowy. Można go używać zarówno w wodach słodkich jak i słonych. Wytrzymała kolumna z anodowanego aluminium jest odporna na korozję i uszkodzenia. Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.
Łatwe podłączenie do akumulatora
Dużym udogodnieniem dla użytkownika jest zastosowanie przełącznika ON/OFF. Można w szybki i prosty sposób podłączyć silnik do zasilania lub w sytuacjach awaryjnych równie szybko rozłączyć.
Kabel silnika zakończony jest oczkami.
Dokładność GPS
Pełne sterowanie silnikiem - pozwala regulować prędkości, napędu i sterowania kierunkiem z dowolnej pozycji na łodzi
Wszystko, co musisz zrobić, to wpisz kursu lub punktów zakotwiczenia i technologia GPS zrobi resztę, co pozwala poświęcić więcej czasu na łowienie ryb i mniej czasu ich pogoń
Płynna regulacja obrotów - Maximizer
Maximizer to urządzenie elektroniczne, które zastępuje standardowy przełącznik biegów. Zapewnia płynną regulację obrotów, co daje możliwość ustawienia precyzyjnie prędkości. Szczególnie jest to istotne przy trollingowaniu. Wydłuża żywotność silnika oraz pozwala na znaczną oszczędność prądu podczas pływania (nawet 5-cio krotnie dłuższy czas pracy w porównaniu do przełącznika biegów).
Wskaźnik naładowania akumulatora
Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Użytkownik może zapobiec w ten sposób nadmiernemu rozładowaniu akumulatora poniżej wartości 21V.
Obok wskaźnika znajduje się przycisk do parowania silnika z pilotem.
Wskaźnik wyskalowany jest do nominalnego napięcia 24V.
NOWA PODSTAWA SILNIKA
Zaprojektowana na nowo podstawa silnika, masywniejsza, wytrzymalsza.
Specjalna konstrukcja podstawy silnika pozwala na jego szybkie złożenie do pozycji poziomej.
Wygodna rączka umożliwia wyciągnięcie silnika z wody w bardzo krótkim czasie.
.
Nowy pilot zdalnego sterowania + tryb kotwicy + tryb tempomatu
+
W najnowszej wersji silnika tryb kotwicy oraz tryb tempomatu jest dostępny bezpośrednio z poziomu pilota.
Tempomat trzyma wyznaczoną prędkość silnika niezależnie od warunków. Można sterować kierunkiem płynięcia ale prędkość w tym trybie jest ustawiona przez użytkownika.
Silnik sterowany jest bezprzewodowo za pomocą pilota. Jest on dostępny w podstawowym wyposażeniu. Można go zamontować np. na nadgarstku lub wędce, dzięki temu mamy wolne ręce. Można też wykonać pełny obrót silnikiem - 360o.
Pilot posiada wewnętrzy akumulator, kabel USB do ładowania jest w zestawie.
Aplikacja do obsługi silnika jest dostępna na Apple Watch iOS - sterowanie z zegarka
Śruba 2-łopatkowa
Średnica śruby wynosi około 29cm.
Wysoki moment obrotowy pod wodą - 1500rpm.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.
NOWA PODSTAWA SZYBKIEGO MONTAŻU (do zakupienia osobno -> LINK)
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Model |
Cayman 80BY GPS |
Zasilanie |
DC 24V |
Uciąg silnika |
80 funtów (lbs) |
Moc silnika |
1080W |
Pobór prądu (max) |
~45A |
Długośc kolumny |
120/137/149/152cm aluminiowa |
Sterowanie obrotami |
Maximizer - płynna regulacja |
Śruba |
2-łopatki / Ø29cm |
Obroty śruby pod wodą (max) |
1500rpm |
Długość kabla zasilającego |
~1.6m |
Poziom głośności |
~50db |
Długość łodzi (max) |
6.5m |
Regulacja zanurzenia |
Blokada, regulacja na całej długości kolumny |
Zalecany akumulator |
Min. 100Ah Gel, Li-ion-7S, LiFePO4-8S |
Waga silnika |
~21kg |
Wymiary opakowania |
183*42*32cm |
Prędkość Maksymalna: Uwaga! są producenci i sprzedawcy silników na naszym rynku którzy podają prędkości maksymalne o dużych wartościach, w rzeczywistości prędkości te są znacznie przesadzone, z naszych testów wynika że HasWing jest najszybszym silnikiem w danej klasie uciągowej, zachowując te same parametry testów: łódź, akumulator, napięcie, dzień bezwietrzny, zbiornik wodny bez uciągu!
silniki elektryczne wodomania.pl