DO CZEGO MOŻE SIĘ PRZYDAĆ ?
Do przechowywania silnika w położeniu leżącym oraz zamontowanym na stojaku / pawęży;
Do przewożenia silnika w bagażniku, tym samym zabezpieczając obicie auta oraz sam silnik;
Do przenoszenia silnika w jednej/ dwóch rękach bądź na ramieniu.
Do zabezpieczenia silnika od oddziaływania zjawisk atmosferycznych oraz od kurzu drogowego przy transportowaniu go na pawęży łodzi.
JAK TO JEST ZROBIONE?
WARSTWA ZEWNĘTRZNA:
TKANINA WODOSZCZELNA OXFORD 600D.
100% POLIESTER PU na zewnątrz
Powłoka PCV na wewnętrznej stronie
Gramatura 210 g/m2
WARSTWA ŚRODKOWA:
PIANKA POLIPROPYLENOWA
Materiał: Polipropylen
Nie pozwala rozwijać się organizmom grzybiczym oraz pleśni przy namakaniu. Nie rozpada się w wilgotnym środowisku.
WARSTWA WEWNĘTRZNA:
WŁÓKNINA SPUNDBOND
Nie przepuszcza wilgoci z jednej strony i oddycha z drugiej, tym samym nie pozwala na gromadzenie się wilgoci wewnątrz pokrowca
Najcenniejszą właściwością tej włókniny jest to że nie pozostawia zarysowań oraz zatarcia na przedmiotach, czyli silnik zawsze będzie chroniony na 100%.
ZABEZPIECZENIE ŚRUBY ORTZ REDUKTORA:
TKANINA PCV
Gramatura: 1100 g/m2
Pełne zabezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych śruby silnika oraz samego pokrowca